مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 00:302023-07-24ورزشي

فارس من| دلیل نابسامانی استقلال نبود قانون باشگاه داری است


معاون اسبق سازمان تربیت بدنی در خصوص نابسامانی مدیریتی باشگاه استقلال گفت: حدود 12 یا 14 سال پیش بود که دو فوریت در مجلس تصویب شد که باشگاه های ورزشی ساماندهی شوند اماهنوز در کشور قانونی برای باشگاه ها نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پویشی در فارس من با عنوان به وضعیت باشگاه استقلال رسیدگی شود راه اندازی شد.

در این پویش عنوان شد، بیش از هشت سال است که باشگاه استقلال دچار سوءمدیریت دخالت افراد غیرورزشی شده است و هیچ نهادی هم این وضعیت را رسیدگی نمی کند.

آقایان وزارت ورزش و خصوصی سازی، هواداران استقلال به جنون رسیده اند.

رسیدگی بیش از حد به تیم رقیب سنتی استقلال و نادیده گرفتن باشگاه استقلال در تزریق مالی و انتخاب افراد اصلح کابوسی را برای استقلال رقم زده که در شرف به واقعیت پیوستن است.

آقایان، استقلال در شرف منحل شدن است، به وضعیت باشگاه استقلال رسیدگی کنید.

در این خصوص با سعید فائقی معاون اسبق سازمان تربیت بدنی گفت و گو کردیم او معتقد است عامل اصلی نابسامانی در اداره باشگاه ها نبود قانون مدون و مشخص در امر باشگاهداری است.

فائقی در این  زمینه گفت:  حدود 12 یا 14 سال پیش بود که دو فوریت در مجلس تصویب شد که باشگاه های ورزشی ساماندهی شوند اما بعد از این 12 سال هنوز آن دو فوریت فرا نرسیده است و در کشور قانونی برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دلیل نابسامانی استقلال نبود قانون باشگاه داری است

فارس من| دلیل نابسامانی استقلال نبود قانون باشگاه داری است